دانلود فیلم خارجی Thor
~ آریانا دانلود ~
ابدیت درایور . نرم افزار . فیلم . کارتون و...

 خلاصه داستان : اودین، پدر ثور ، به این نتیجه می رسد که پسرش باید با انسانها تعامل بیشتری برقرار کند! به همین دلیل ثور به زمین می آید تا ببیند در زمین چه خبر است. اما ورود او به زمین همراه می شود با توطئه برادر خبیث اش که از بچگی دل خوشی از ثور نداشت و تنها به جهت حمایت پدر از ثور، هیچ وقت جراٌت مقابله با او را پیدا نکرد و …

شرح فیلم : فضای ثور در مقایسه با فیلمهایی نظیر مرد عنکبوتی و هالک، متفاوت است. هسته اصلی داستان ثور در دنیایی خیالی می گذرد که هیچ ارتباطی با زمین ندارد. در سرزمین آزگارد همگی لباسهایی شبیه به وایکینگ ها به تن دارند و به سَبک خودشان رفتار می کنند. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که ثور در تمام مدت زمان فیلم مانند همکارانش نظیر مرد عنکبوتی، از در و دیوارهای نیویورک آویزان شود و آمریکا را نجات دهد! شاید بهترین سخنی که می تواند در مورد “ثور” بر زبان رانده شود ،این باشد که فیلم اصلا شبیه ، فیلم هایی نیست که داستان آن ها از یک کتاب کمیک برگرفته شده است. تنوع و پیچیدگی فیلم از آنچه از این نوع فیلم ها بر می آید ، بیشتر است. نمایشنامه کمابیش از افسانه و منابع گرافیکی آن بهره جسته و داستان ثانویه را به پلات اصلی فیلم پیوند زده است.

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

 

دانلود پارت اول

دانلود پارت دوم


http://abarclick.ir/usercp/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط آریانا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 7439
بازدید کل : 337118
تعداد مطالب : 344
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1